ICT, software & digital skills / Digital Skills
Video is de beste manier om de aandacht te trekken, ook die van jouw (potentiele) klanten. OK, maar video is toch moeilijk en enkel weggelegd voor de grote bedrijven met veel marketingbudgetten? Gelukkig hebben wij ondertussen allemaal onze eigen videocamera in onze broekzak en allerlei apps om zelf aan de slag te gaan.

Duur

8 uur

Inbegrepen

Certificaat: Bewijs van deelname

Deze opleiding komt in aanmerking voor de KMO-portefeuille

Extra informatie

Prijs opleiding exclusief administratiekost voor gebruik erkenning Bouwunie

Programma

Waarom is Video Marketing zo krachtig? Feiten en cijfers, Wat is de juiste inhoud van je video? Hoe ontdek je wat jouw klanten graag willen zien? Hoe vertel je het met video? How to video, achter de schermen, bedrijfspresentatie, uitleg van diensten en producten, promotievideo's, enz.
Videostijlen: Overzicht van de stijlen (presentator, cartoon/animatie, teksten, schermopname, enz.), Voor- en nadelen van de verschillende stijlen., Videoproductie, Concept, script, storyboard, productie - bewerking
Een blik achter de schermen: professionele productieprocessen en prijzen van een agency; Do-it-yourself of uitbesteden? Tools en tips om zelf aan de slag te gaan, Ik heb een video. En nu? Hoe zorg jij ervoor dat je (mogelijke) klanten je video zien? Welk soort video voor welk kanaal (Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram, website, email Organische groei of adverteren met video? Meten is weten Hoe kan je meten of je videomarketing succesvol was?